Слідом за переносом сесії Херсонської обласної ради з 19 серпня на 9 вересня 2016 року аналогічне рішення було прийнято і у місті Олешки. Розпорядженням олешківського міського голови Дмитра Воронова за №13 від 22 вересня 2016 року заплановану на 2 вересня дванадцяту чергову сесію Оешківської міської ради VII скликання перенесено на 9 вересня з початком о 14-00. Відповідно до зазначеного розпорядження, до порядку денного внесені 15 питань. З них 11 проектів рішень, пов’язаних із вирішенням «земельних» питань.
▼
середа, 31 серпня 2016 р.
понеділок, 29 серпня 2016 р.
ХОО КВУ РАЗОМ З ПРЕДСТАВНИКАМИ ВЛАДИ ОБГОВОРИЛИ 9 МІСЯЦІВ РОБОТИ НОВООБРАНИХ ДЕПУТАТІВ
26 серпня в приміщенні конференц-зали "Конгрес" (м.Херсон, вул. Ярослава Мудрого, 7 (Радянська) відбувся круглий стіл ХОО КВУ з теми «9 місяців роботи новообраних депутатів, перші висновки та проблеми». Під час заходу експерти ХОО КВУ презентували попередні висновки моніторингу роботи депутатів Херсонської обласної та Херсонської міської рад за перші 9 місяцівнової каденції та запропонували учасникам круглого столу – представникам влади, депутатам міської та обласної рад, представникам громадськості – обговорити виявлені проблеми.
вівторок, 23 серпня 2016 р.
КАК ВЫГЛЯДИТ ГОРОДСКАЯ ВЛАСТЬ ХЕРСОНА В МЕДИЙНОМ ПРОСТРАНСТВЕ
За первые полгода, которые прошли с момента объявления официальных результатов выборов Херсонского городского головы и депутатов городского совета, достаточно интересная «картина маслом» проявляется в медийном пространстве. При этом даже при поверхностном анализе (не путать с предвыборным обещанием одного из представителей местного политикума) бросаются в глаза кардинально противоположные «краски», используемые при оценке одних и тех же событий в социальных сетях информационными интернет-ресурсами и местными печатными изданиями.
КАК ВЫГЛЯДИТ ГОРОДСКАЯ ВЛАСТЬ ХЕРСОНА В МЕДИЙНОМ ПРОСТРАНСТВЕ
За первые полгода, которые прошли с момента объявления официальных результатов выборов Херсонского городского головы и депутатов городского совета, достаточно интересная «картина маслом» проявляется в медийном пространстве. При этом даже при поверхностном анализе (не путать с предвыборным обещанием одного из представителей местного политикума) бросаются в глаза кардинально противоположные «краски», используемые при оценке одних и тех же событий в социальных сетях информационными интернет-ресурсами и местными печатными изданиями.
ХЕРСОНСКИЙ ОБЛСОВЕТ. ПОГРУЖЕНИЕ В КРИЗИС
В Херсонском областном совете бурлят нешуточные страсти. Запланированное на 19 августа VI пленарное заседание перенесли на 9 сентября. В ответ на это часть депутатов пытается созвать внеочередное заседание, заслушать на нем отчет Андрея Путилова и отменить решение № 1266 от 5 июня 2015 года, об утверждении перспективного плана объединения громад.
пʼятниця, 5 серпня 2016 р.
ПІВРОКУ РОБОТИ ДЕПУТАТІВ НОВОЇ КАДЕНЦІЇ НА ХЕРСОНЩИНІ: ПЕРШИЙ ЗРІЗ
Восени 2015 року був обраний новий склад депутатського корпусу місцевих рад. Нові обличчя, новий підхід до роботи. Та чи добре знають депутати свої обов’язки, чи виконують передвиборчі обіцянки? Уже минуло 250 днів роботи депутатів, саме час підводити перші підсумки. ХОО КВУ разом з партнерськими організаціями здійснюють моніторинг депутатів нової каденції, в рамках якого збирають, систематизують, аналізують, дають оцінку виконанню депутатами Херсонської міської та обласної рад, Новокаховської, Каховської, Скадовської, та Олешківської рад своїх передвиборних програм, реалізації депутатських обов'язків по роботі в місцевій раді та на округах з виборцями.
У Скадовську – нормальний відсоток депутатських пропусків
Від 1 сесії до 31.05. 2016 р. відбулося 11 сесій Скадовської міської ради VII скликання, прийнятих за 100 відсотків. Депутатів маємо 26, отже за їх стовідсоткової явки мало бути б 286 депутато-сесій. Треба сказати, що інформація про присутність депутатів на сесіях відсутня на сайті Скадовської міської ради, вона не оприлюднюється на інформаційних стендах міської ради. Не писала про це й газеті «Чорноморець» та місцеві інформаційні сайти. Інформація була отримана після запиту до секретаря міської ради.