вівторок, 28 грудня 2010 р.

Обіцянки депутатів "УДАРУ" з Херсонської обласної ради

Партія Віталія Кличко представлена в обласній раді двома депутатами, які мали передвиборчу програму. Програма доволі об’ємна за розміром та складна за структурою.
В ній поставлена конкретна мета: «МЕТА ХЕРСОНЩИНИ - ДО 2015 РОКУ ЗРІВНЯТИСЯ  ЗА ПОКАЗНИКАМИ ЯКОСТІ ЖИТТЯ МЕШКАНЦІВ ДО РОЗВИНУТИХ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ». 
Далі іде розповідь про три етапи, за рахунок яких буде досягнуто  цю мету.  

 2010 – 2012  Перший етап реформ:
- створення прозорої системи надання населенню послуг органами місцевого самоврядування всіх рівнів;
- доведення середньої заробітної платні в області до середньо українського рівня;
- створення умов для всебічного розвитку дітей та молоді;
- створення системи громадського контролю за діями органів місцевого самоврядування.
2012-2014 Другий етап реформ:
- створення умов сільським на міським громадам для ефективного їх соціокультурного розвитку;
- усунення диспропорцій у отриманні освітніх та медичних послуг за рахунок бюджету мешканцями різних населених пунктів;
- остаточне реформування системи надання комунальних послуг.
2014-2015: Третій етап реформ: 
- реалізація політики регіонального партнерства для посилення конкурентних переваг та створення можливостей для Херсонщини в економічному та соціокультурному розвитку. 
Щодо конкретних обіцянок,  то вони систематизовані в 5-ти блоках,  названих «УДАРАМИ»:
УДАР ПО НЕДОСКОНАЛІЙ СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ
- Подолати корупцію, створити дієву вертикаль влади під контролем єдиного представницького органу всіх херсонців – Херсонської обласної ради.
- Забезпечити реалізацію громадянами права на місцевий референдум, як на обласному, районному та міському рівнях.
- Розробити та затвердити Положення про місцеві ініціативи, громадські слухання та загальні збори. Забезпечити дієвість та чіткий порядок використання цих інструментів громадянами.
- Забезпечити прозорість роботи рад всіх рівнів і всіх створених нею органів.  
- Встановити порядок обов’язкового оприлюднення проектів рішень, протоколів, стенограм, рішень пленарних засідань рад всіх рівнів. Ми сформуємо відкриту комп’ютерну базу руху всіх документів, що готуються чи виконуються міською владою.
- Впровадити громадське обговорення бюджетів населених пунктів Херсонщини, програми соціально-економічного та культурного розвитку Херсонщини, комплексних програм на етапах підготовки, а також звітів про виконання; розробити механізм урахування інтересів громадян за результатами таких обговорень.
- Стимулювати створення органів самоорганізації населення. Запровадити механізм їхньої підтримки, дотримуватись принципу незалежності цих органів від міської та районної влади.
УДАР ПО АМОРАЛЬНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ ПОЛІТИЦІ
Ми збільшимо соціальні статті бюджету за рахунок прозорого та конкурсного продажу ресурсів області та населених пунктів та ліквідації корупції. 
Єдиний критерій надання бюджетної підтримки – фактичний матеріальний стан людини. Ми припинимо ганебну практику, коли пільги отримує той, хто ближчий до влади. Громада допомагатиме тим громадянам, які справді потребують захисту. 
УДАР ЗА ДОСТУПНІ ОСВІТУ ТА КУЛЬТУРУ 
- Викорінити корупцію у системі середньої та вищої освіти. Вчитися буде той, хто заслужив це своєю працею і розумом, а не гаманцем батьків.
- Створити реальну систему заохочення педагогічних працівників до роботи у закладах освіти (у тому числі за рахунок муніципальних доплат, надання соціального житла).
- Запровадити дистанційні програми навчання для людей з обмеженими можливостями й зайнятих на виробництві.
- Забезпечити доступ до Інтернету усім навчальним закладам, бібліотекам, музеям. 
- Будувати нові дитячі виховні заклади та відновити діяльність незаконно перепрофільованих.
- Припинити практику перепрофілювання, нецільової оренди закладів науки, освіти, культури, охорони здоров’я.
- Стимулювати діяльність творчих спілок та майстрів, культурних та освітніх рухів. Припинити практику відбирання у них приміщень. Творчі майстерні стануть недоторканними для рейдерів.
УДАР ЗА ЗДОРОВ'Я МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ
- Запровадити реально дієву систему медичного страхування. Здійснити оплату медичного страхування малозабезпечених херсонців за рахунок бюджету.
- Посилювати сучасну медичну та спортивну інфраструктуру. 
- Підвищити ефективність амбулаторного лікування. Встановити жорсткий контроль за реалізацією права херсонців на безкоштовну медичну допомогу.
- За два роки кожне село та міське подвір’я обладнати спортивним інвентарем.
УДАР ПО ГАНЕБНІЙ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІЙ ПОЛІТИЦІ
- Створити рівні умови для функціонування комунальних та приватних ЖЕКів, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків. Забезпечити рівне фінансування їх діяльності.
- У найкоротші терміни втілити в життя програму з передачі на баланс існуючим об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельним кооперативам прибудинкових територій.
- Сприяти створенню нових об’єднань співвласників багатоквартирних будинків з передачею на їхній баланс прибудинкових територій.
- Запровадити прямі договори між організаціями – надавачами житлово-комунальних послуг та споживачами, що зменшить рівень плати за ці послуги.
- Впровадити програму енерго- та теплозбереження, забезпечити її рівне фінансування для житлово-експлуатаційних організацій усіх форм власності.
- Створити рівні умови надання житлово-комунальних послуг в усіх містах, виконати програму «Міста і села Херсонщини без околиць».
- Створити Громадський тарифний комітет Херсонщини, який дозволить громаді контролювати обґрунтованість тарифів на житлово-комунальні послуги.
Як бачимо,  програма доволі смілива та амбітна, хоча окремі її положення не зовсім відповідають можливостям обласної ради, а деякі, як, наприклад,  «створити дієву вертикаль влади під контролем єдиного представницького органу всіх херсонців – Херсонської обласної ради» протирічить діючим принципам місцевого самоврядування.
До того ж, щоб реалізувати подібну програму,  потрібна чимала фракція, яка в нинішніх політичних умовах повинна почати справжню політичну боротьбу з діючою владою.
Підготував Олександр Мошнягул, грудень 2010 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар